maandag 9 maart 2009

Sociaal stelsel voor de ZZP'er


Bas van de Haterd introduceert op zijn nieuwe blog RecTec een nieuw idee voor ZZP'ers; 'recessie sparen'. ZZP'ers missen het sociale vangnet wat medewerkers wel hebben in slechtere tijden, bijvoorbeeld in de vorm van WW. Op zich niet erg maar tegelijkertijd zou het ook voor deze doelgroep handig zijn als er een bijpassende vorm gevonden zou kunnen worden. Wat mij betreft een leuke suggestie.


Geen opmerkingen: