zondag 29 maart 2009

Directeur adviseert HRM

In het huidige economische klimaat zou ik als HRM'er veel energie steken in het vergroten van de inzetbaarheid van het personeel. Dat althans, zou Rene Louter doen als hij HRM'er was. Lees verder op http://weblog.hrprofessionals.nl

Geen opmerkingen: